četvrtak, 16. kolovoza 2012.

MARIJANA BILIĆ


Marijana Bilić, rođena 08.09.1987 godine u  malom gradiću, u srednjoj Bosni - Fojnici. Završila psihologiju u Sarajevu, ali i dalje na dosta načina ostala vjerna još jednoj ljubavi-umjetnosti. Oduvijek i zauvijek jako temperamentna djevojčica, razigranog duha. Veliki ljubitelj prirode, cvrkuta ptica,  muškog društva, smijeha ;)))


ONI SU TU, A JA...?

Prokleta noć. Donosi mi toliko nemira. Povezuje toliko nepovezanih pojmova u mojoj glavi. Ta tišina oko mene. Lomi me, uništava, toliko je glasna, snažna. Boli me. Ona je tu, ne prestaje, samo s vremenom poprimi drugi oblik. U trenutku me boli, a već drugi trenutak me tako ispunjava. A dođe ono kada samo dođe i prođe kroz mene, bez najave. Ponekad osjetim kako se privija uz mene, ulazi u svaku poru moga bića. Ponekad je prostor bez imalo smisla, ali prostor koji promatram i pokušavam shvatiti njegovu nedorečenost. I dalje je tu...više nije tako zla, nije snažna. Pretvara se, ali ne mogu dokučiti u šta. Ali mogu reći da postaje fino društvo. Dopušta mi da odlutam, pa onda kao da me trgne i dovede mi još i lijepe misli da se družimo. Osjećam da mi srce ubrzano kuca, kao da hoće van iz ovih grudi. Malo sam i ljuta zbog toga. Ali i ljutnja je emocija. Nije ni pogrešna ni ispravna, jednostavno postoji. Eh ta ljutnja... govori ona meni nešto. Čini mi se da ovdje ipak treba nešto mijenjati. I nemir je tu. Čudno, a možda i ne, ali godi mi. Puno toga je tu. A ja... i ja sam tu negdje, na pola puta između radosti i bola.



Nema komentara:

Objavi komentar