utorak, 14. kolovoza 2012.

LANA BASTAŠIĆ


lanabastasic.wordpress.com

***
one će i dalje
biti velike
u prostranim toaletima noćnih klubova
uz vonj amonijaka
i cherry flavored sjaja za usne
koje su sebe zaboravile
sretaćemo se
ispred jednosmjernih ogledala
pomalo pijane
pomalo karnalne
prozborićemo koju o lošoj muzici
i lošim dječacima
a konobar je opet zaboravio
staviti so uz moju tekilu
spuštam gaćice do koljena
i piškim u tu odbojnu rupu
koja se otvara dolje
ispod mene
i dalje ih čujem
kako zveckaju
kako lupkaju
kako šapuću
ali pjesma sirena na mene ne utiče
ja nemam kitu
i volim ih banalne
gledam u tu rupu
a ona me pita
šta ćeš ti ovdje?
šta ćeš ti ovdje?
rupe su mi, uvijek,
bile pretenciozne
i stvar za aristokrate
pusti me, rupo
one su, možda, priglupe
dobre za tucanje
i manikir
ali one su moje muze
sa svojim lažnim torbicama
tuđim sisama
i teorijama o zategnutom dupetu
one su moje nedovršene muze
malih očekivanja
komešaju se oko mene
vole moje tetovaže
dodiruju mi umorna ramena
govore u deminutivu
dok perem ruke
gledam se u ogledalo
tamo sam stara, izmještena
pomislim,
zaista,
ja nikada nisam ni mogla da budem 
Penelopa

Nema komentara:

Objavi komentar