srijeda, 15. kolovoza 2012.

DŽENANA ČATAK

Ja sam Čatak Dženana iz Banja Luke. Diplomirani sam inžinjer Arhitekture. Fotografija je moj hobi već dvije godine i način da se riješim stresa (i to bukvalno jer je odličan osjećaj šetati prirodom ili omiljenom ulicom sa aparatom u ruci i uslikati neki detalj koji je oduvjek tu samo ga ranije nismo primjećivali - zato za dobru fotografiju ne treba gledati samo očima već i srcem). Za sada se samo amaterski bavim fotografijom. ali uskoro planiram svoje znanje nadograditi i proširiti te uploviti u malo dublje vode. Oduvijek me privlačila umjetnost u bilo kojem obliku. Nije bitno da li je to muzika, slika, skulptura, film ili instalacija sve to jednako privlači moju pažnju, pa tako ne želim propustiti nijednu priliku da budem dio "UMJETNOSTI". Jedno vrijeme sam i slikala također samo iz hobija, ali sam valjda zbog vremena i prilika u kojima živimo prešla na nešto što će brže izraziti moje stavove i emocije. Kao što možete vidjeti u mojim radovima jos tražim pravi način kako da se izrazim i formiram neki svoj stil. Tako sam mnogo eksperimentisala sa  motivima, bojama, kadrovima, a obrada mojih fotgrafija je minimalistička. Moto kojim se vodim dok fotografišem i kreiram neke kompozicije je: " DA BISMO PREKRŠILI PRAVILA, MORAMO IH PRVO POZNAVATI."


























Nema komentara:

Objavi komentar